مادر شهدا

بسم الرب الزهرا

مادر شهدا

بسم الرب الزهرا

مشخصات بلاگ

بسم الرب الزهرا
وبلاگ تخصصی شهدا هییت شریف یازهرا(سلام الله علیها) کرج

واحد شهدا

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
نویسندگان

شهید برونسی

يكشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۳۵ ب.ظ

مشهد که آمدیم، بچه ی دومم را حامله بودم. موقع به دنیا آمدنش، مادرم آمد پیشم. سرشب، عبدالحسین را فرستادیم پی قابله.

به یک ساعت نکشید، دیدیم در می‌زنند. خانم موقر و سنگینی آمد تو. از عبدالحسین ولی خبری نبود. آن خانم نه مثل قابله‌ها، و نه حتی مثل زن‌هایی بود که تا آن موقع دیده بودم. بعد از آن هم مثل او را ندیدم. آرام و متین بود، و خیلی با جذبه و معنوی. آن‌قدر وضع حملم راحت بود که آن‌ طور وضع حمل کردن برای همیشه یک چیز استثنایی شد برایم.

آن خانم توی خانه ی ما به هیچی لب نزد، حتی آب هم نخورد. قبل از رفتن، خواست که اسم بچه را فاطمه بگذاریم.

سال‌ها بعد، عبدالحسین راز آن شب را برایم فاش کرد. می‌گفت: وقتی رفتم بیرون، یکی  از رفقای طلبه‌ رو دیدم. تو جریان پخش اعلامیه مشکلی پیش اومده بود که حتما باید کمکش می‌کردم. توکل بر خدا کردم و باهاش رفتم. موضوع قابله از یادم رفت. ساعت دو، دو و نیم شب یک هو یاد قابله افتادم. با خودم گفتم دیگه کار از کار گذشته، خودتون تا حالا حتماً یه فکری برداشتین.

گریه اش  افتاد. ادامه داد: اون شب من هیچ کی رو برای شما نفرستادم، اون خانم هر کی بود، خودش اومده بود.

  • راوی شب عملیات

نظرات  (۲)

  • خادم الزهرا
  • سلام. 
    تبریک به مناسبت احداث وبلاگ جدید
    در وبلاگ مجموعه لینک شدید.
    ایشالا مورد رضایت مادر سادات و شهدا قرار بگیرد.
    و من الله توفیق
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    ممنون.انشالله که توانایی خدمتی روز افزون به مادر سادات علیها السلام رو داشته باشیم.

    با تشکر واحد شهدای هییت یازهرا سلام الله علیها
    سلام خیلی زیبابود ممنون ایشاالله که شهدابه وبلاگتون سربزنند.
    پاسخ:
    سلام علیکم.ممنون.انشاالله شما هم زیر بیرق مادر سادات(سلام الله علیها)ماندگار باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی